luni, 2 septembrie 2013

Septembrie, luni

Și ce dacă e septembrie? Pe mine nuanțele de galben, portocaliu, arămiu mă încântă. Ce dacă e luni, mai ales că vacanța studențească merge înainte? Deși la Oradea deja e frig și toamna dă semne că ne-ar face o vizită prelungită, anticipată, nu-i bai, vorba noastră, a ardelenilor. Spun asta pentru că, într-un fel, absența mea de pe blog în luna august a fost justificată. Adică, am profitat din plin de ultima lună oficială de vară, de câte ori am avut ocazia, m-am  tolănit la soare și m-am trasformat într-un panou fotovoltaic pentru a mă încărca cu suficientă energie pentru noul an studențesc ce începe peste o lună. O parte din energie am pus-o separat, aia e pentru SuperBlog, ediția 2013 care sunt convinsă că va fi plină de probe interesante, doar aruncând o privire pe lista sponsorilor și partenerilor. În rest, inspirație să fie!

Participarea la ediția de primăvară a fost o provocare de care, zic eu, am trecut cu brio, terminând pe locul 17. Deoarece aceea a fost prima mea participare, am mai avut și scăpări, consider că aș fi putut și mai mult, dar acum începe o nouă ediție, deci, o nouă șansă. Vor fi două luni de foc, pline de probe care mai de care, cu multe premii și multe, foarte multe emoții. Astfel, cu un fundal tematic nou-nouț, blogul meu abia așteaptă să se dea startul.

Ce dor mi-a fost de SuperBlog!
Succes tuturor participanților!

Un comentariu:

  1. Bine ai revenit in SuperBlog! Iti multumim pentru o noua participare si iti dorim inspiratie si succes! :)

    RăspundețiȘtergere