joi, 18 iulie 2013

Concurs Guban. Concluzii de final

My treasure. Sper ca vizita pe care o plănuiesc
în toamnă la Timișoara să fie „benefică” și pentru colecția Guban...
Guban a lansat de curând un concurs pentru fanele talentate, o provocare pentru mine, o începătoare într-ale designului. Pe pagina lor oficială de Facebook găsim două structuri, bazele pe care orice doritoare putea să construiască fețele. Ce-i drept, nici nu mă așteptam să fac furori cu schițele mele pentru că, după cum am mai spus și înainte, sunt novice, iar în lista mea de Facebook își fac loc doar cunoscuții dn viața reală.


Astfel, în urma concursului, Guban va oferi premii substanțiale aș zice, iar primele două modele, cele care adună cele mai multe like-uri, vor face parte din următoarele colecții de încălțăminte Guban. Dincolo de atractivitatea premiilor, am decis să particip datorită calității promovate de firma timișoreană, dar mai ales din cauza pasiunii pe care o nutresc față de produsele lor. Dacă în urmă cu ceva vreme mă gândeam la tocuri ca la instrumentele de tortură, brand-ul timișorean mi-a deschis o cu totul altă perspectivă. Nu în puține rânduri lăudam acești pantofi pe vechiul meu blog și, din prima clipă am știut că fiecare moment special din viața mea merită celebrat cu Guban alături. Astfel, am ținut morțiș ca pantofii de banchet să fie Guban pentru ca petrecerea de finalizare a liceului să fie un succes pe tocuri înalte și comode. Pare un oximoron, dar modelul 888 (foto dreapta) îmbină aceste calități într-un mod extraordinar.

Recent, pantofii de aur timișoreni s-au trezit la viață. Brusc, site-ul a devenit mai modern, pantofii au devenit la rândul lor mai moderni, iar acum sunt prezenți și pe Facebook, semn că urmează o așteptată resuscitare a promovării produselor. Aceasta este geneza concursului. Acum, aș vrea să fiu sinceră și să-mi exprim nemulțumirile, dar nu înainte de a face mențiunea că nu, nu mă roade invidia și nici nu scriu pentru a influența în vreun fel decizia juriului, de aceea am și așteptat finalul concursului, mi se pare fair ca la final să tragi linie și să stabilești o concluzie.

Marea problemă a concursului mi se pare numărul de like-uri. Ce-i drept, de curând a fost soluționată această latură, menționându-se și faptul că specialiștii Guban vor avea un cuvânt de spus. Mi se pare foarte corect pentru că nu toți au 1000 de prieteni pe Facebook, iar un număr mare de like-uri nu garantează reușita modelului. O altă latură la care consider că se mai putea ajusta ceva cred că e numărul de modele înscrise în concurs de o singură persoană. Înțeleg că lumea e talentată și ideile curg gârlă, dar unele fete au înscris în concurs o adevărată colecție. Mi se părea mai corect ca fiecare participantă să intre în concurs cu șanse egale. Și, poate că unele concurente care vor citi se vor supăra pe mine, dar, sper ca cei de la Guban să ia cea mai bună decizie și pantofii lor să rămână mereu, ca și până acum, cu aceeași notă clasică mereu la modă, că sclipici și culori ciudate purtate pentru un sezon, maxim două, întâlnim și în magazinele chinezești. Repet, nu mă macină ciuda și invidia, sunt modele care efectiv n-ai cum să le treci cu vederea, sunt modele clasice care se potrivesc „clientelor” în special, nu „designer-ului”. Și consider că acesta este și scopul concursului, al provocării: să reușești să intuiești ce ar face deliciul clientelor fără să te depărtezi de la definiția Gubanului. Sincere felicitări celor care au reușit acest lucru, nu e ușor să scoți un vot de la un adversar, dar unele modele au reușit să-mi „smulgă” un Like cu ușurință.

Bine ai revenit, Guban!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu