sâmbătă, 6 iulie 2013

Tableta E-Boda Supreme X80: Impresii

Prin martie, Primãria Oradea a oferit 100 de tablete marca E-Boda, modelul Supreme X80 Dual Core. Asa am intrat în posesia unei tablete... De gratis, e bunã. Dacã as fi dat bani pe ea as fi fost un pic dezamãgitã. Nu recunoaste unele diacritice, Androidul se blocheazã destul de des, iar indicele bateriei e blocat la 100%, asta însemnând cã bateria e mereu plinã, iar când se terminã de totului nu mã anuntã, efectiv se stinge.

Ca puncte forte mã pronunt numai în privinta portabilitãtii. E perfectã pentru perioadele de lenevealã sau pentru a avea o ocupatie pe tren/autobuz, ocupatie însemnând un joc sau o aplicatie ce nu necesitã internet pentru cã, în cazul meu, nici mãcar nu-mi recunoaste modemul USB de la Vodafone
Puncte slabe i-am gãsit cu duiumul. Prima, si cea mai supãrãtoare, mi se pare defectiunea aceea a indicelui bateriei ce face sã mi se închidã tableta în fatã, fãrã nicio avertizare în prealabil. Tastatura mi se pare iarãsi imposibilã, în general nu îmi place touchscreen-ul, prefer tastaturile fizice. ''Mofturile'' pentru modemurile USB mã aduc la disperare pentru cã nu mã pot conecta la internet în lipsa unei retele wireless. Browser-ul se blocheazã mai mereu, noroc cã am Opera. Multi-tasking-ul lipseste cu desãvârsire... de unde atâta bucurie, sã pot asculta melodiile preferate în timp ce navighez pe net?

Concluzii:
Tableta E-Boda nu meritã 600-700 lei, cât costã prin magazine pentru cã la scurt timp dupã achizitionare începe sã facã figuri, indiferent câtã grijã ai avea de ea. Nota 4.5 deocamdatã...

As fi curioasã sã stiu câti din cei care au mai primit acest dispozitiv de la Primãrie mai au asemenea probleme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu