joi, 7 martie 2013

Cadou inedit de la Borealy pentru o persoană inedită


Sunt convinsă că oricărei femei îi plac strălucirile nestematelor, Marilyn Monroe zicea că „diamantele sunt cele mai bune prietene ale unei fete”, dar pura sclipire a pietrelor prețioase e pierdută în noapte atunci când în spatele acelor bijuterii nu stă sentimentul, căci povestea lor e însuși soarele ce le face să tresalte în sclipiri, eventuala valoare materială a unui cadou e obligatoriu să coexiste cu cea spirituală, iar persoanele speciale merită cadorisite mai ales cu bogații sufletești: o îmbrățișare caldă, o sărutare, o vorbă bună izvorâtă din inimă. Lăsați restul pe seama celor de la Borealy.




Dar dincolo de orice pasiune a doamnelor față de bijuterii vreau să precizez că eu însămi ador bijuteriile, dar un eventual cadou de la Borealy l-aș oferi. Ar fi un cadou unic pentru o persoană unică în viața mea, cu prezența căreia am fost binecuvântată de cel de Sus, i l-aș dărui EI cu toată dragostea, este vorba despre o persoană numită în buletin Olimpia, dar eu o numesc scurt: MAMĂE incredibil câtă emoție pot concentra aceste patru litere și cred că fiecare dintre voi mă va îndreptăți în încercarea mea de a justifica de ce am ales să îi acord ei acest cadou, indiferent dacă această ființă dragă dragă și vouă încă muncește de zor pentru a vă întreține, dacă după ani și ani încă își face griji pentru odrasla sa când află că a plecat la serviciu nemâncat sau dacă prezența sa fizică s-a pierdut pe nedefinitele căi ale vieții și s-a mutat printre stele, să vă vegheze din ceruri.




Așadar, ce înseamnă mama pentru mine? Ea reprezintă totul, este un dicționar al virtuților, un glosar al sacrificiilor făcute pentru mine, un roman al răbdării ce se scrie sub ochii mei. Este trandafirul roșu ca focul ce înflorește în iarna geroasă. Este tot ceea nu poate fi definit prin simple cuvinte, căci cuvintele sunt seci, dar gesturile  sunt izvoare de miere, de emoții și gânduri ce pot suplini necuvintele cuvintelor. Este lesne de înțeles de ce, pentru că din ziua nașterii mama a fost pentru noi toți cea mai de preț icoană, soarele ce strălucea deasupra capșorului nostru încălzindu-ne inima cu toată dragostea posibilă. Când aveam nevoie de apărare și siguranță, brațele sale erau mai puternice și mai greu de dărâmat decât cea mai fortificată cetate, iar ochii ei limpezi și plini de înțelegere, privirea ei senină încărcată de iubire sunt mai adorate de copil decât o oază descoperită în deșertul vitreg și torid de către un nomad. Mama ne-a așezat la picioare de la bun început petale delicate de cunoștințe, sentimente prețioase și gânduri bune, perle de bucurie, povești captivante și mai ales, toată dragostea pentru pruncul ei. Ceea ce mulți nu știu este că valoarea oricărui bun material este nulă în comparație cu un sincer „Te iubesc, mamă!” și că o floare rară, scumpă nu va fi mai valoroasă decât un ghiocel gingaș sau un toporaș plăpând dacă îl oferi din inimă, nici chiar un munte de aur nu va reuși să emoționeze sufletul delicat al mamei precum o urare izvorâtă din străfundul sufletului odorului său. 



De aceea am ales de pe site-ul celor de la Borealy două bijuterii ce o reprezintă pe mama. Sunt simple, finuțe, fără nicio fărâmă de opulență. Acest pandantiv în formă de inimioară (foto stânga) este simbolul cel mai elocvent, ce reflectă cel mai bine dragostea ei față de mine: ea este inimioara, simbolul iubirii, casa sufletului, viața însăși, este suportul, cristalele mici ce-l ornează reprezintă fiecare gest de iubire demonstrat zi de zi, fiecare privire plină de dragoste maternă. Cristalul din mijloc sunt eu, universul ei, „puiul ei” adorat și apărat mereu, ținut indiferent de vârstă în aura sa de iubire, reprezintă locul privilegiat ce mi l-a oferit necondiționat în inima sa tandră. O altă bijuterie ar fi tot un pandantiv, tot în formă de inimă, dar cu cristal mov (foto dreapta), are culoarea regalității și este alcătuit dintr-o inimă strălucitoare cu elemente stilizate în juru-i. Fire creativă și romantică, am învățat să privesc dincolo de materie, să privesc la un lucru nu doar cu ochii, ci și cu sufletul. Astfel, elementele stilizate utilizate la crearea acestui pandantiv arată ca niște brațe ce învăluie inima, o apără, o încălzește... exact ca îmbrățișarea mamei. Cristalele mici reprezintă fiecare lacrimă vărsată atunci când eu eram foarte bolnavă, fiecare cristal l-a adunat în sufletul ei, nu mi le-a arătat niciodată ca să nu mă supere, să nu mă sperie când mă aflam prin spitale... Inimioara sunt eu, odorul ei drag...





Dar astăzi sunt sănătoasă, m-am făcut bine și datorită ei pentru că m-a susținut, pentru că a revărsat în sufletul meu cel mai dulce nectar al dragostei ei. De aceea ea este persoana căreia vreau să-i fac această atenție. Parcă o și văd intrând în casă cu zâmbetul pe buze chiar și după o zi grea de muncă, iar eu sar s-o îmbrățișez și îi ofer cadoul din inimă alături de un sincer „Te iubesc și te voi iubi mereu la fel!”




Acestea fiind spuse, pentru că suntem în preajma zilei de 8 Martie, le urez tuturor femeilor, mai ales mamelor, numai de bine, să aibă parte de iubire, fericire și sănătate. Iar voi, copiilor, nu uitați că aveți o mamă și indiferent de vârstă pentru ea tot copii sunteți. Nu așteptați să devină o stea strălucitoare ca să vă dați seama că o iubiți, bucurați-vă de ea cât chipul ei radiază de bucurie în noaptea înstelată, cât pașii ei încă urmează calea sacrificiului pentru voi aici, pe pământ! Și ca să terminăm într-o notă optimistă, dar fără să schimbăm ideea vă invit să ne reamintim că suntem pe veci copii, copiii mamei.









Articol participant la Spring SuperBlog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu