duminică, 31 martie 2013

Partener SuperBlog? Mai in viitor!

Ultima proba, ultimul articol scris pentru Spring SuperBlog 2013, 14 din 14 si am ajuns la finish. Rezulta ca prima mea calitate care m-ar recomanda ca partener al acestei competitii este perseverenta. Si nu mi-a fost deloc usor, numele meu nu se regaseste printre primele locuri in clasament, dar nici nu ma plang, pentru mine aceasta competitie a fost o portita de scapare, o cale de a face ce-mi place mai mult: sa scriu. Dar va trece mult timp pana ce ma voi situa printre primele locuri, competitia a fost acerba anul acesta si nu pot sa vorbesc despre participarea ca partener media decat intr-un context absolut futurist, cu nuante puternice de SF. Deja parca si vad anuntul raspandit prin blogosfera:

Incepe editia de toamna 2132 a SuperBlog! 
Bloggeri parteneri:
A. Xuleasca
C. Yescu
...
...
Dana Veres!
Iar o zi din aceasta perioada ar fi plina de activitati si evenimente, iar contextul lumii din viitor imi va oferi tot suportul necesar. In primul rand cred ca voi avea nevoie de o clona care sa faca tot ce nu voi face eu in aceasta perioada, o s-o pun sa-mi faca de mancare, sa spele rufe, sa calce haine, sa faca totul. Iar eu doar sa stau cu un computer de ultima generatie sa ma ocup de toate noutatile, sa citesc creatiile celorlalti. Apoi cred ca ar fi recomandat sa-mi instalez un router wireless in masina, sa fiu sigura ca prind semnal la internet mereu. Sper ca nu va fi interzis sa navighezi pe internet in timp ce conduci. Eh, cat timp incerc sa setez pilotul automat pe o viteza mai mica, de doar 220 km/h nu cred ca ma va prinde radarul robotilor politisti. 

Altfel spus, m-as trezi dimineata, as lua un mic-dejun sanatos, iar in drum spre serviciu voi cauta noutatile pentru ca presimt ca lumea nu-si va schimba prea repede moravurile de a sta noaptea pe net din cauza insomniilor, iar eu va trebui sa fiu la curent cu tot. Apoi imi voi continua documentarea in masina, pilotul automat va avea grija sa ma duca direct la facultatea la care voi tine un curs important si inovator: Statutul scrierii creative in mediul online. Acest curs se refera tocmai la obiectivul SuperBlog, de a stimula si a provoca bloggerii sa scrie. Iar studentii sunt incantati pentru ca acest curs nu are examen, forma de examinare este sa participe la SuperBlog, punctajul obtinut in timpul competitiei este transformat in note, iar asta ii motiveaza si mai mult pentru ca multi dintre ei primesc si note maxime, dar raman si cu premiile castigate pe parcurs. Dupa terminarea cursurilor as iesi in oras cu ceilalti bloggeri parteneri pentru a discuta subiectele legate de competitie si nu numai, ci si cum am putea atrage mai multi concurenti, acestia sa inteleaga ca nu premiile conteaza cel mai mult, conteaza sa parcurgi toate treptele si abia apoi sa privesti in urma, sa vezi cat ai avansat, sa realizezi ca la final ai ramas cu mult mai multe, nu doar cu nistr premii materiale, ai ramas cu o experienta care te-a invatat ca dincolo de concurenti exista oameni, oameni care pot deveni prieteni daca lasa orgoliul deoparte, inveti ca felul in care scrii nu trebuie sa fie obligatoriu placut si celorlalti, trebuie sa stii cum sa abordezi o tema in functie de proba. Apoi, seara, as petrece-o in familie, e momentul in care trebuie sa uiti ca exista serviciu, probleme, neplaceri, pe acelea le lasam la usa, iar cand intram in casa suntem doar noi, cei din casa, nimeni si nimic altceva.

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu