duminică, 6 octombrie 2013

Părul meu e fermecat, cu Gerovital tratat!

(Las părul să vorbească în locul meu)  
                                  
                                          Eu sunt un păr fericit
Și cu Farmec îngrijit!
Nevopsit, dar aranjat,
Mai mereu cu foen uscat,
Tot timpul sunt sănătos,
Chiar de n-am nici firul gros.
Sunt plăpând și gingaș tare,
Nici volumul nu-i prea mare
Și cândva cădeam cam mult,
Pieptenele m-a cam rupt.
Posesoarea m-a observat,
Îndată a acționat
Și mi-a pus un „pansament”:
Gerovital Plant Tratament.
De-atunci fire n-au căzut
Numai cât e prevăzut:
Maxim o sută pe zi,
Nici măcar atât, să știi!


Și stăteam,
Mă tot miram,
Ce magie s-o ascunde
În recipiente scunde,
De-am ajuns s-arăt la fel
Ca-al frumoasei Rapunzel?
Nu cădeam,
Ci străluceam,
Ba chiar repede creșteam!
Vă jur, nu e numai o poveste,
Loțiunea cu petroleum-priește!
E un leac săptămânal
Pentru părul tern, banal
Care cade, nu se-oprește
Și deloc nu strălucește.
Două luni de-o folosești
Loțiunea-o s-o iubești.
Și-o să-ți fie de-ajutor
Și astăzi, și-n viitor.
Iar de vrei s-o nimerești
E-indicat să folosești
Șamponul regenerant,
Că și eu l-am folosit,
Diferența-am observat
Și-n scurt timp mi-am revenit.
Încâlcit de rămâneam,
Și o mască mai primeam,
Mască pentru păr deteriorat-
Și frumos, dar și tratat!

Pentru îngrijire-n plus
De-un produs mai am de spus:
Cu placa de ți-l întinzi,
Ori de vrei să-l ondulezi,
Sau cu foenul îl usuci,
Ori la plajă azi te duci,
Ți-e de mare ajutor
Serul termoprotector.
Căci acesta hidratează,
Când căldura afectează.
Astfel părul e frumos
Și, desigur, sănătos.

Cu multe am fost tratat,
Cu mai multe răsfățat,
Ser de vârfuri deteriorate,
Primesc și acum, măi frate!
Iar fiolele din kit
Toamna sunt de nelipsit,
Sau masca ce-am amintit
Totdeauna am primit,
Serul termoprotector
E eternul ajutor.

Iar de credeți că-s cam multe,
Și-ndrug vrute și nevrute,
Trebuie să-aflați ceva,
Cine-i posesoarea mea!
O clientă devotată,
La concursuri premiată,
Din Oradea urmărește
Tot ce Farmec pregătește.
Pe scurt, Dana vă iubește,
Pentru tot vă mulțumește!

Articol scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu