sâmbătă, 2 martie 2013

Farmecul natural al fiecărei zile



Galeșul și caldul soare printre nori își face loc,
Azi mă simt mai fericită, nu sunt tristă chiar deloc.
Mă trezesc de dimineață, cremă Farmec pun pe față,
Argan, gălbenele și aloe vera, frumos să-mi îngrijesc pielea.

Frumusețea naturală e un dar magic, de Sus,
A purta machiaj sofisticat nu este deloc de-ajuns.
Râsul tău, privirea ta, izvoare de frumusețe sunt,
Mierea-n suflet îți rămâne chiar și când ai păr cărunt.
Ești frumoasă când răspândești în jurul tău dulceață,
Când unei prietene triste-i spui: "Îndrăgostește-te de viață!"

Nicio zi nu las să treacă fără să zâmbesc,
Aceasta este dovada mea că viața o iubesc.
Tot cei de la Farmec foarte des mă-nveselesc:
Un cadou astăzi, altul mâine de la ei primesc.
Reclama cea nouă de toți e apreciată, pe Giulia
Ambasador gama Farmec Natural o înfățisează,
Lăsând zâmbete ce fețele ne luminează.

Pe final vă mulțumesc că existați,
Că viața româncelor cu veselie o pictați!

Articol participant la Spring SuperBlog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu